Thursday, October 30, 2014

လူႏွစ္မ်ဳိး

လူႏွစ္မ်ဳိးကို ကၽြန္ေတာ္ေလးစားတယ္
»»» ငယ္ရြယ္ခ်ိန္တုန္းက ေယာက်္ားကို အေဖာ္ျပဳျပီး . . .
ဘဝကို ခက္ခက္ခဲခဲ ပင္ပင္ပန္းပန္းျဖတ္ေက်ာ္တဲ့ မိန္းမနဲ႔
ခ်မ္းသားၾကြယ္ဝလာခ်ိန္မွာ မိန္းမကို အေဖာ္ျပဳျပီး
ေန႔ရက္ေကာင္းေတြကုိ ျဖတ္ေက်ာ္တဲ့ ေယာက်္ားျဖစ္တယ္ ။

‼‼‼ လူႏွစ္မ်ဳိးကို ကၽြန္ေတာ္ေဝးေဝးေရွာင္တယ္ ‼‼‼
»»» ခြင္ေကာင္းျပီဆုိ လက္ဝင္ပါတတ္တဲ့လူနဲ႔ . . .
အခက္အခဲနဲ႔ ၾကဳံျပီဆုိ ေရွာင္ပုန္းတတ္တဲ့လူျဖစ္တယ္ ။


⌂⌂⌂ လူႏွစ္မ်ဳိးကို ကၽြန္ေတာ္သတိရတယ္ ⌂⌂⌂
»»» အခက္အခဲၾကဳံခ်ိန္ အခ်င္းခ်င္းရုိင္းပင္းကူညီတဲ့ ခ်စ္သူနဲ႔ . . .
အခ်င္းခ်င္းအေပၚ သစၥာရွိရုိးသားတဲ့ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္တယ္ ။

○○○ လူႏွစ္မ်ဳိးကို ကၽြန္ေတာ္ျငင္းဆန္တယ္ ○○○
»»» အလုပ္နဲ႔ ပက္သက္ျပီး ကုိယ္က်င့္တရား ပ်က္ျပားတဲ့လူနဲ႔ . . .
အလုပ္လုပ္တဲ့အခါ အမွန္တရား မရွိတဲ့လူျဖစ္တယ္ ။

☼☼☼ လူႏွစ္မ်ဳိးကို ကၽြန္ေတာ္တာဝန္ယူတယ္ ☼☼☼
»»» ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမြးတဲ့လူနဲ႔ . . .
ကၽြန္ေတာ္က ေမြးတဲ့လူျဖစ္တယ္ ။

♫♫♫ လူႏွစ္မ်ဳိးကို ကၽြန္ေတာ္တန္ဖုိးထားတယ္ ♫♫♫
»»» စိတ္ထဲကေန ကၽြန္ေတာ့္ကို သတိရတဲ့လူနဲ႔
ကၽြန္ေတာ့္ကို တကယ္သတိတရ ရွိတဲ့လူျဖစ္တယ္ ။

( စာေပႏုိဘယ္လ္ဆုရ တရုတ္စာေရးဆရာ )

No comments:

Post a Comment